لطفا لایسنس قالب مدیفای را از پیشخوان فعال نمایید.
شرکت آزادراه تبریز - ارومیه (پل میانگذر)

شرکت آزاد راه تبریز ارومیه در سال 1368 بر اساس توافق شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از یک طرف و شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و سازمان بازنشستگی کشوری به صورت مشترک از طرف دیگر ، به منظور انجام و اتمام پروژه آزادراه تبریز- ارومیه ، تاسیس شد. آزادراه تبریز ارومیه یک آزاد راه چهار باند {دوخط رفت و دو خط برگشت } به طول 124 کیلومتر بین شهرستان تبریز و ارومیه است. موضوع فعالیت این شرکت، احداث، بهره برداری ، نگهداری و مرمت آزادراه تبریز ارومیه و پل میانگذر دریاچه ارومیه در دوران ساخت و بهره برداری و اجرای طرح های جانبی مورد نیاز و انجام هر گونه عملیات راه و ساختمان در این زمینه است . همچنین شرکت آزادراه تبریز ارومیه می تواند در انواع طرح ها و پروژه های راه سازی، ساختمانی و مهندسی ، تولیدی و خدماتی و اداره آنها سرمایه گذاری و مشارکت کند

کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان

كـارخـانجـات مخمل وابـريشم كـاشـان در سال ۱۳۲۹ به همت خاندان لاجوردی و تفضّلی تأسیس و به شماره ۳۸ در اداره ثبت شركتهاي كاشان ثبت گرديده است. فعالیت نساجی اين شرکت در سال ۱۳۳۵ با چند دستگاه مخمل بافي شروع گرديده و  با توجه به اشتغالزائي و سود دهي به تدريج گسترش يافته است بطوريكه در اندك زماني تعداد سالنهاي توليدي آن افزايش و از كنار عوايد آن،  سالن قاليبافي و سپس در سال ۱۳۴۵  بخش حرير بافي مشتمل بر كارخانه ريسندگي، سالن هاي بافندگي، تكميل ورنگرزي  و بسته بندي احداث گرديده است .كيفيت، تنوع، زيبائي و دوام منسوجات عامه پسند اين شركت از دير باز جاي خود را در سبد زندگي مصرف كنندگان باز نموده،  تا آنجا كه سهم ويژه اي از بازارهاي داخلي را از آن خود ساخته است و در ساليان قبل صادرات قابل توجهي داشته است .

کارخانه ایران پوپلین

شركت ايران پوپلين (سهامي عام) در تاريخ 5 مرداد ماه 1353 با مشاركت بانك توسعه صنعتي و معدني ايران و بخش خصوصي تشكيل شد.در حال حاضر شرکت جزء واحدهای تجاری فرعی شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و واحد نهایی آن بانک ملی می باشد.

شرکت توسعه بین الملل تجارت ملی

شرکت توسعه بین‌الملل تجارت ملی (سهامی خاص) در تاریخ ۱۳۸۶/۳/۲ تحت شماره ۲۹۸۴۸۲ در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسیده است. موضوع فعالیت شرکت عبارتست از انجام هر گونه فعالیت و مشارکت در عملیات مجاز بازرگانی صادرات و واردات، خدماتی، تولیدی، ساختمانی و همچنین عملیات مربوط به اجرای پروژه‌ها و اخذ نمایندگی از کمپانی‌های خارجی، حق‌العمل‌کاری و انعقاد قرارداد‌های دوجانبه خارجی و بین‌المللی با اشخاص حقیقی و حقوقی عمده فعالیت شرکت طی سال ۱۳۹۳ انجام عملیات بازرگانی شامل خرید و فروش پنبه حلاجی نشده داخلی و ورود آهن آلات از کشورهای هند و چین و فروش آن در بازار داخلی بوده است.

 

لیزینگ گسترش سرمایه گذاری ملی

برای اولین بار در ایران شرکت لیزینگ ایران در سال 1354 هجری شمسی توسط فرانسویها تاسیس گردیده است، سپس لیزینگ صنعت و معدن با نامی پی خرید پا به عرصه وجود نهاد شرکتهای لیزینگ در ایران از سال 80 بصورت گسترده و عموماً در بخش خودرو فعالیت خود را شروع کرد. اهمیت اجرای شیوه لیزینگ در کشورها برای رشد اقتصاد و صنایع تا آنجاست که امروز نزدیک به سه میلیون شرکت در جهان به فعالیتهای گوناگون لیزینگ مشغول می باشند . بسیاری به اشتباه تصور می کنند این پدیده نو تنها در صنعت خودرو قابل اجرا بوده و کاربرد دارد .در حالی که از آن در زمینه های اقتصادی، پزشکی، عملیاتی ، کمک خرید برای انواع قطعات و لیزینگ برون مرزی استفاده گسترده می شود .بنابراین می توان گفت ، لیزینگ ، کاربردهای وسیعی در اقتصاد جوامع دارد